Mezoterapie - Swiss Clinics București

120 € / ședință

MEZOTERAPIE
120 € / ședință

• Această procedură este o procedură non invazivă prin care zonă vulvo-vaginală este infuzată cu
    antioxidanți, vitamine, minerale, aminoacizi sau celule stem pentru a stimula înnoirea celulară și intinerirea.
  • Mezoterapia vaginală este menită să crească fermitatea, elasticitatea și hidratarea locală.
    Este de asemenea utilizată în infecțiile recurente și incontinența urinară.
  • Procedura implică introducerea medicației în mucoasa vaginală.
  • Procedura este indicată în special pentru femeile la menopauză în care în mod natural descrește fermitatea și hidratarea vaginală.
    Este de asemenea utilizată în infecțiile recurente și incontinența urinară.
  • Procedura implică introducerea medicației în mucoasa vaginală.

Înainte de efectuarea acestor proceduri, medicii Swiss recomandă o consultație de specialitate, incluzând analizele următoare:

• -Testul Babeș Papanicolau;
  • -Hemoleucograma;